Lärare

Ulla Bergström yogaskola

är ansvarig för Göteborgs Iyengar Yogaskola och är internationellt certifierad Iyengaryogalärare. Ulla är en erfaren och omtyckt lärare som lägger stor vikt vid att undervisa sina elever på ett personligt och individuellt sätt. Hon reser regelbundet på fortbildning och fördjupar sina kunskaper hos familjen Iyengar vid Ramamani Iyengar Yoga Institute i Puna i Indien och hos seniorlärare i Frankrike, England och Sverige.

Alla människor är olika och har olika typer av kroppar, stelheter och tidigare skador. Detta kräver ett vant öga och en uppmärksam lärare som kan korrigera asanas (yogaställningarna) när så behövs och vägleda eleven att arbeta rätt efter sina personliga förutsättningar.

Förutom kvällskurser håller Ulla även mycket uppskattade kurser på företag, skolor och föreningar samt fristående kurser för lärare, dansare och grupper av privatpersoner.

Ulla kan nås på telefon 0766-148686 eller på mail yoga@yogaskola.com.

trademark